High School Poster

Sundance festivalen är i full gång borta i USA. Det verkar som det är mycket bra film där i år. En film jag hört mycket bra om är stoner filmen High School. Glad som jag är i grön te så är jag väldigt intresserad, jag älskar en bra stonerfilm. Sen har filmen också en riktigt bra cast med Adrien Brody, Colin Hanks och Michael Chicklis i spetsen.

 Denna poster för filmen är riktigt snygg. Dock har jag inte sett någon Trailer ännu. Någon som vet om den finns?

Källa

/Crille

~ av masterbetty på januari 28, 2010.

Kommentera

 
