Adam West is the Bat-Man.

Jag hatar Chrille Bale som Batman. Han ser cool ut ja, men hans röst är så otroligt jävla löjlig att jag knappt kan se filmen utan att garva och skämmas lite. Tim Burton’s Batman, Michael Keaton är en favorit. Men nummer ett är utan tvekan Adam West, som var Batman i tv-serien och den första filmen för en massa år sedan.

Egentligen kanske han inte var så bra. Men jag är sjukt nostalgisk av mig och när jag såg om tv-serien för något år sedan så älskade jag det. Snacka om att åldras med värdighet. Bara kolla in detta fantastiska klipp.

När vi ändå är inne på klipp. Jag la upp en awesome bild igår på Batman som fightades med en vithaj. Det fick mig att tänka på ännu ett fantastiskt klipp.

Shark-repellent. Only Batman. Vilka är era favorit Batman??? Skriv gärna en kommentar.

/Crille

~ av masterbetty på mars 15, 2010.

2 svar to “Adam West is the Bat-Man.”

  1. Keaton är favoriten. Men det har nog mest med Burton att göra. Äger Bale gör han i vilket fall

    • Anledningen till att jag föredrar Keaton före Bale är att han gör Bruce Wayne så mycket bättre.

Kommentera

 
