Teenage Mutant Ninja Turtles the Movie 20 år

Det är helt sjukt att det idag är på dagen 20 år sedan Teenage Mutant Ninja Turtles släpptes på bio. Som liten parvel var det min absoluta favoritfilm. Jag kommer ihåg att jag hade postern på väggen som liten som ni ser på väggen nedan.

Fortfarande så älskar jag såklart TMNT, dock har filmerna tappat lite. Speciellt 2:an och3:an är riktigt dåliga. Men första filmen är fortfarande en klassiker.

Vi får väl säga grattis till sköldpaddorna och hoppas det dyker upp några fler filmer i samma klass som första filmen. Nu ska jag nog se första filmen.

/Crille

~ av masterbetty på april 1, 2010.

Kommentera

 
