Star Wars – Sitcom?

Okej läste nyss på aftonbladet(förtjänar inte att skrivas med stor bokstav) att LucasArts har meddelat att de ska göra ”sitcom” på de gamla Star Wars filmerna. Flyförbannad blev jag tills jag läste att det är Seth Green(en av de bakom Robotchicken)som står bakom spakarna. Då lugnade jag ner mig och insåg att de grejer de gjort med Star Wars i den shown är faktiskt ganska så roligt och tillhör de bättre sakerna som har haft med Star Wars på sistone. Så jag tror faktiskt att detta kan bli intressant’

Time will Tell

Källa(tänker inte länka till aftonbladet av princip sak)

/Jocke

~ av supervovven på april 7, 2010.

Kommentera

 
