Kick-Ass!

Filmen jag var mest pepp i år gjorde mig allt annat än besviken. Fan vad bra den var. Jag är för bakfull för att skriva en ingående recension. Jag gjorde det igår. Den kommer publiceras på http://www.movieviral.com på Torsdag. Men filmen var riktigt riktigt bra. Den var kul och härligt våldsam. Matthew Vaughn har gjort ett fantastiskt jobb att överföra serien till film. Även fast han gjort några gå ändringar så gillade jag det. Det funkade riktigt bra i film. Sist måste jag säga att Nick Cage var grym som Big Daddy, hans Adam West hommage var underbar. Coolast med filmen var dock, Hit-Girl. Hon kommer bli en kultfigur i år framåt och jag hoppas Chloe Moretz fårn en oskarsnominering för rollen. Kick-Ass får 5/6 i betyg av mig. Gå och se den allihopa.

/Crille

~ av masterbetty på april 10, 2010.

Kommentera

 
