God morning Jedi

Tja min gode vän Rickard Wessberg visade mig denna fantastiska sak som jag nu vet Crille kommer ha cravings efter. En fruktansvärt trevlig Jedi-Morgonrock som du kan ha när du traskar runt hemma och känner dig lite extra Jedi. Dock kostar den nästan 700spänn men hey.. George Lucas behöver ju lite extra cash nu i finanskriserna.

Länk om ni vill köpa.

/Jocke

~ av supervovven på april 20, 2010.

Ett svar to “God morning Jedi”

  1. jag har haft mina ögon på en liknande ett tag. Som är lite billigare, dock har jag glömt var jag hittade den. :S. En Jedirobe är dock givet i min gaderob i framtiden.

Kommentera

 
