Minimalistiska superhjälte bilder

Herregud, en snbbe vid namn Rogan Josh har gjort några sjukt snygga minimalistiska bilder med superhjältemotiv.  Jag måste säga att killen verkligen har talang och känsla för karaktärerna. Här nedan är några av mina favoriter.

Storm

X-Men

Captain America

Batman

Superman

Wolverine

Dessa är mina favoriter och jag skulle absolut inte ha något emot att ha de uppe på väggarna i min lägenhet. Vill ni se resten så kolla här.

/Crille

~ av masterbetty på april 20, 2010.

2 svar to “Minimalistiska superhjälte bilder”

  1. Dom här bilderna va riktigt snygga. Nörd eller ej! Puss

  2. Du har bra smak Emmy. 🙂

Kommentera

 
