Teaser Trailer, I Spit on Your Grave

Det var bara några dagar sedan som jag la upp den i mina ögon riktigt snygga första postern till I Spit on Your Grave. Nu är teasern ute. Den visar väl små glimtar av vad som komma skall. Jag gillar det. Hämndfilmer är ju något jag verkligen gillar.

/Crille

~ av masterbetty på maj 6, 2010.

2 svar to “Teaser Trailer, I Spit on Your Grave”

  1. Nu när två klassiska Rape&revenge-rullar har gjorts om, så undrar jag om det bara är en tidsfråga innan remaken på Thriller – En grym film dyker upp

    • Usch, hemska tanke. Jag skulle bara vilja se en sådan remake göras av Quentin Tarantino isåfall.

Kommentera

 
