Harry Potter and the Deathly Hallows Trailer

HERREGUD! Denna trailern är så sjukt grym. Jag fick en sjuk gåshud av att se den. Jag tror den tvådelade avslutningen på Harry Potter filmserien kommer bli den bästa och överträffa alla andra. Så ser det iallafall ut om man utgår från trailern.

Jag är ett gigantiskt Harry Potter fan. Jag har läst alla böckerna flera gånger, utom den sista. Jag har sparat den till min dödsbädd för den skulle vara den sista boken jag någonsin ska läsa. Efter att ha sett denna trailern har jag dock bestämt mig för att genast ta tag i att läsa boken eftersom jag absolut inte vill missa filmen när den kommer i November.

/Crille

~ av masterbetty på juni 29, 2010.

Kommentera

 
