The Walking Dead Comic-Con Poster

Jag har ju skrivit en del tidigare i bloggen om den kommande serien The Walking Dead av Frank Darabont som är baserad på serietidningen med samma namn som är skriven av Robert Kirkman. Det har hänt en hel del i arbetet med serien under tiden jag hade min lilla paus. Jag ska sammanställa det in ett inlägg senare idag eller imorgon. Nu vill jag bara lägga upp en extremt cool poster som promotar föhandsvisningen och frågestunden som kommer arrangeras under Comic-Con senare i år.

 

Den är sjukt snygg och jag önskar jag kunde vara där eftersom två av mina vänner som skriver för www.Movieviral.com, Dan och Scott kommer vara där. Det hade varit kul att träffa dem och uppleva alla komma förhandsvisningar som kommer visas under Comic-Con.

Källa:

/Crille

~ av masterbetty på juli 3, 2010.

Kommentera

 
