YES!

Jag är glad. Varför? Jo för jag läste precis i Mark Millars Facebook att han jobbar på en uppföljare till Old Man Logan.

Old Man Logan handlar om Logan den förre detta X-Men medlemmen som lever med sin familj i Californiens ödemark. Nästan alla jorden superhjältar är döda och USA är uppdelat i småstater ledda av superskurkar. Jag gillade inte Old Man Logan speciellt mycket. Den kändes halvfärdig och väldigt framstressad. Dock är den full av potential och med lite mer tid kan nog Mark Millar göra n¨got riktigt bra av det hela. Jag hade gärna sett ett bildande av det nya Avengers i uppföljaren. Jag längtar som fan till uppföljaren.

Källa:

/Crille

~ av masterbetty på juli 5, 2010.

Kommentera

 
