Första bilden på Thor, Oden och Loke från filmen THOR

Ja vad fan ska man säga? Ska jag vara ärlig tycker jag det ser riktigt dåligt ut. Jag tycker det ser matt och livlöst ut. Jag hade hoppats på lite mer skitiga rustningar, som om de precis kommit hem från ett krig. Sen så ser Oden sjukt löjlig ut med en ögonlapp av guld. Man ska inte läsa ut för mycket ur denna bilden, det är trots allt bara en bild. Jag hoppas att slutresultatet på film kommer se mycket bättre ut. Annars kan det förstöra hela filmupplevelsen.

Källa:

/Crille

~ av masterbetty på juli 15, 2010.

Kommentera

 
