Snälla Marvel, snälla!! Ge oss Thanos!

Under Comic-Cons sista dag igår så hade Marvel en liten överraskning till sina fans som var på plats. Under några minuter visades denna guldhandske upp.

Detta är the Infinity Gauntlet och för oss som kan sin Marvel är detta underbara nyheter och det kommer att start mängder med spekulationer på vem som kommer bli antagonisten i Marvels epos The Avengers. På bland annat /Film så spekuleras det att det kommer bli antingen Loki(som är the bad guy i nästa års THOR: The mighty Avenger) eller Thanos som var den som först skapade The Infinity Gauntlet. Jag hoppas verkligen på det andra alternativet. Jag hade faktiskt blivit otroligt glad ifall det blivit Thanos som är en av mina absoluta bad guys i Marvles universum.

Thanos är otroligt mäktig och skulle kunna göra otroligt mycket skada på jorden(som han gjort några gånger i serievärlden). Jag kan se det framför mig när Thanos jämnar NY med marken och sparkar skiten ur The Avengers. Det är långt kvar tills vi får reda i hur stor roll The Infinity Gauntlet kommer spela i Marvels filmer, The Avengers har premiär 2012, men jag är sjukt pepp på att se vad Marvel gör av det hela.

Källa:

/Crille

~ av masterbetty på juli 26, 2010.

Kommentera

 
